Ny start!

Okay, så nu har jag "skaffat ny" blogg. Designen är densamma som förut förutom headern som jag gjorde på 5 minuter. Domännamnet fick bli antingen Birdo eller Shy Guy, och jag fick höra "ta shy guy, birdo är ful" så... det fick det bli.

Här kommer jag skriva om endast spelrelaterade ämnen typ om jag köpt nya spel (som jag precis gjort), eller om jag rekommenderar ett spel, kanske skriver om något random litet plutt onlinespel som är skitskoj eller tipsar om grym sida med saker. Typ det jag känner för helt enkelt.. om spel! Kan låta lite som min andra blogg, vilket det kanske tillochmed är.. men ska försöka bli lite mer aktiv. Jag tänkte att om jag gör "en ny" blogg så kanske jag blir mer pepp!

Keep playing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0