"killergame" v1.0 [download available] updated link

Eftersom mitt spel aldrig blir klart för att läggas ut här på bloggen så har jag nu påbörjat ett sidoprojekt, som jag kommer kunna uppdatera mycket oftare än mitt main spel! Om det är någon som vill testa det så finns det att ladda ner Här (uppdaterad länk, 10 banor)! Endast .exe filen medkommer och är också det enda som krävs för att spela det!
(Spelet kommer kanske att heta killergame, lol)

killergame_v1.0.jpg

Jag påbörjade detta projekt idag/ikväll och tycker det är rätt kul faktiskt. Simpelt men kul. Lätt att skapa banor i och kommer därför också att uppdateras ofta!
Jag har självklart inte lagt ner mitt mainprojekt!

v2.0 kommer jag att göra ett nytt inlägg för, och alltså inte uppdatera detta om och om igen.

Links:
killergame v1.0 (som sagt, UPPDATERAD länk med 10 banor)

Keep playing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0