Update!

game_maker_prtscr.jpg

Satt framför datorn mestadels utav tiden igår, och fastnade till slut med Game Maker. Jag vet att jag har nämnt tidigare (i förra bloggen) att jag älskar att skapa saker, speciellt spelrelaterat. Game Maker gör det möjligt för de mest okunniga att skapa ett spel. Anyways, jag håller på med ett fult pusselspel som jag önskar att någon annan hade gjort som jag kan spela för det är min typ utav spel. Men nu blir det jag som får göra det! Haha, nej men spelet finns säkert redan i 1000 olika versioner.

Hursomhelst, min idé var att jag gör klart ett demo på typ 8 banor och sen fixar download link här på bloggen så ni kan testa det! Och sen med tiden så kommer ett till demo (typ 8 banor till eller nånting) osv osv. Jag har så mycket idéer till spelet men jag är inte lika bra på att göra som att hitta på.

Angående kommande recentioner utav de inköpta spelen så måste få mer tid att spela dem innan jag kan skriva om dem. Jag har fastnat helt för Donkey Kong Country Returns så när jag väl spelar så är det DK som gäller! Lovar att skriva om GoldenEye 007, Epic Mickey osv.
Keep playing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0