Nyinköpt!

super_mario_galaxy-box.jpg

Köpte Super Mario Galaxy 2 idag. Har förvånadsvärt nog inte spelat det tidigare, bara testat. Älskade 1an och tittar nu på när brorsan spelar och det är verkligen bästa spelet till Wii. Finns ingenting att ogilla!

Förlåt att jag inte har skrivit någonting på ett tag men har haft saker att göra och spelat mycket Donkey Kong Country Returns. Jag har klarat igenom hela spelet och äntligen hittat alla pusselbitar (fy, de sista 3 var extremt svåra) och tagit KONG på alla banor. Turns out att man låser upp Mirror Mode då och för att göra det svårare så får man inte hjälp utav Diddy och man har bara ETT hjärta (man dör så fort man blir träffad av något). Man har vanligtvis 2 hjärtan eller 4 när man har Diddy också. Extremt svårt men fett kul!

Har även suttit och gjort lite på mitt spel som jag nämnde tidigare att jag håller på med. Det är absolut inte kick-ass spel utan "jätteamatörigt", men jag tycker det är skitskoj att programmera!
Lägger upp det här senare om det är någon som vill provspela?

Keep playing!


Kommentarer
Postat av: keL

kör ba!

2010-12-28 @ 01:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0