"killergame" v2.0 [download available]

Allright, har gjort 10 nya banor, alltså totalt 20 (för ett tag sen, men har inte haft tid att blogga om det).
Länk finns HÄR för er som vill testa, eller längst ner.
Jag missade att lägga ut ett "Save Room" i slutet av v1.0, så för er som redan klarat level 1-10 måste klara om det. Nu har jag satt ut ett "Save Room" efter level 20 så att ni kan spara och sedan ladda i 3.0.

Hinner inte skriva så mycket nu, men kan säga att jag håller på med ett nytt "stort" spel som jag faktiskt lägger ned mycket tid på. Bilderna är inte de finaste, eftersom jag måste rita dem själv plus att jag inte ens anstränger mig, men jag tycker det är kul. Jag lovar att lägga upp en test.exe eller nånting här så ni kan testa det!

Links:
Killergame v2.0

 

Keep playing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0